تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنبه پایان مزایده تراکتور؛ چه کسی مالک می‌شود؟

به گزارش شما نیوز ، طبق وعده ای که عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی به هواداران داده بود، روز شنبه 21 اردیبهشت ماه مالکیت این باشگاه به مزایده گذاشته شد و این مزایده همچنان ادامه دارد.


در همان روز اول برگزاری مزایده محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد درخواست خود برای خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی را ارائه کرد و تا امروز که 5 روز گذشته چند شرکت دیگر هم برای خرید باشگاه اقدام کردند. با این حال طبق شنیده ها مهم ترین خریدار باشگاه زنوزی است و مشتریان دیگر توانایی لازم برای خرید تراکتورسازی را ندارند.


در این شرایط روز شنبه که مهلت 7 روزه تراکتور به متقاضیان تمام می‌شود را می توان به منزله روز تصمیم گیری مالکان کنونی باشگاه درباره فروش امتیاز دانست. از این رو آنها باید با همه مشتریان خرید امتیاز مذاکره کنند تا در صورتی که به نتیجه برسند سهام باشگاه را بفروشند.


از سوی دیگر شنیده می شود که زنوزی باید بتواند نظر مالکان کنونی باشگاه را درباره بدهی ها و قیمت پیشنهادی جلب کند که فقط در این صورت می تواند سهام تراکتورسازی را برعهده بگیرد.


باید تا روز شنبه صبر کرد ودید که آیا باشگاه پرهوادار تبریزی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد یا اینکه همچنان زیر نظر نیروهای مسلح به کار خود در لیگ هجدهم ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنبه پایان مزایده تراکتور؛ چه کسی مالک می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..