تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن مشترک مثلث محبوب شفر(عکس)

به گزارش شما نیوز ، سه چهره خارجی و موفق تیم فوتبال استقلال در دوران شفر روزهای بسیار خوبی را سپری کردند و نقش آفرینان اصلی و کلیدی تیم او بودند.


سرور جپاروف و تیام در داخل زمین دو بازیکنی بودند که توان تیم استقلال را به شکل چشم گیری افزایش دادند و توانستند سبک و کلاس خاصی به بازی استقلال ببخشند. بازیکن ازبک استقلال در تمام طول فصل برای آبی ها درخشید و یکی از بهترین های فصل این تیم بود تا در کنار تیام که نیم فصل باورنکردنی در استقلال داشت، مردهای محبوب شفر باشند.


در کنار این دو چهره اما شفر روی حضور میگوئل کولی نیز اصرار زیادی داشت. سرمربی آلمانی هر چند ساناک را به تمرین آورده بود اما کولی برای او اهمیت زیادی داشت و ماه ها اصرار کرد تا در نهایت این چهره نیز به تهران سفر کند.


کولی، تیام و جپاروف سه چهره محبوب شفر در رختکن استقلال هستند که در جریان جشن قهرمانی آبی ها، جشن خود را مشترک با ثبت یک تصویر یادگاری برگزار کردند.


عکس امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن مشترک مثلث محبوب شفر(عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..