تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی روسیه/ خواب قهرمانی آلبی سلسته با فرشته‌ای به نام مسی

 به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان سرگروه چهارمین گروه جام جهانی ۲۰۱۸ در کنار کرواسی، ایسلند و نیجریه قرار گرفته است و جالب اینجاست این تیم برای پنجمین بار در جام جهانی با عقاب های سیاه آفریقایی هم گروه می شود.

خواب قهرمانی آلبی سلسته با فرشته ای به نام مسی

آلبی سلسته که یکی از مدعیان اصلی بیست و یکمین دوره جام جهانی است برای هفدهمین بار در این رقابت ها شرکت می کند. قهرمانی جام جهانی ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ و نایب قهرمانی جام جهانی ۱۹۳۰، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴ در تالار افتخارات این تیم دیده می شود.

سرمربی فعلی آرژانتینی ها خورخه سامپائولی است که پیش از این سابقه هدایت تیم های خوان اوریچ، اسپورت بویس و کورونل بولونسی پرو،اوهیگینس و یونیورسیداد شیلی، املک اکوادور، تیم ملی شیلی و سویای اسپانیا را داشته است.

حضور ستاره هایی مانند لیونل مسی، سرخیو رومرو، خاویر ماسکرانو، مارکوس روخو، نیکولاس اوتامندی،گابریل مرکادو، فدریکو فازیو، آنخل دی ماریا، اور بانگا، خاویر پاستوره، لوکاس بیلیا،لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، گونسالو هیگواین، پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی در ترکیب آبی و آسمانی ها این تیم را به فتح جام جهانی پس از گذشت ۳۲ سال امیدوار کرده است اما بدون شک آرژانتین برای رسیدن به سومین قهرمانی اش در جام جهانی باید عملکرد بسیار بهتری نسبت به مسابقات انتخابی این رقابت ها در قاره آمریکای جنوبی داشته باشد چراکه این تیم با ثبت آمار ۱۸ بازی، ۷برد، ۷مساوی، ۴باخت،۱۹ گل زده، ۱۶ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۳ و ۲۸ امتیاز پس از برزیل و اروگوئه در رتبه سوم قرار گرفت و تنها روی نبوغ لیونل مسی در بازی با اکوادور و برتری سه بر یک در خانه این تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد.

خواب قهرمانی آلبی سلسته با فرشته ای به نام مسی

یک قهرمانی و ۲نایب قهرمانی جام کنفدراسیون ها،۱۴ قهرمانی و ۱۴ نایب قهرمانی کوپا آمه ریکا(جام ملتهای آمریکای جنوبی)۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی المپیک از دیگر افتخارهای آلبی سلسته است.

کشور آرژانتین با جمعیت ۴۳ میلیون ۸۴۷ هزار ۴۳۰ نفر و مساحت ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع در رتبه سی و دوم پرجمعیت ترین و هشتم بزرگ ترین کشورهای جهان قرار گرفته است.

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان یک جام را در کارنامه خود کم دارد و این جام فقط جام جهانی است و در صورتیکه نتواند به این اتفاق دست پیدا کند یک نقطه سیاه در تاریخ درخشان فوتبال او رقم خواهد خورد.

خواب قهرمانی آلبی سلسته با فرشته ای به نام مسی


البته در میان رقبای لیونل مسی باید از کریستین رونالدو نام برد که او هم توفیقی در جام های جهانی نداشته است و از ستاره هایی است که شاید تا پایان دوران فوتبالی اش نتواند به عنوان بازیکن به آن دست یابد مگر اینکه جام جهانی روسیه ناممکن ها را برای این دو بازیکن ممکن کند.

آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل نیز با تیم نیجریه هم گروه بود و توانست این تیم را شکست دهد البته در آن دوره ایران هم  با تیم های نیجریه و آرژانتین هم گروه بود و مسی و یارانش امیدوارند در بازی های روسیه یک بار دیگر از سد تیم قدرتمند نیجریه عبور کنند هر چند که در آخرین بازی دوستانه شکست سنگینی را در مقابل نیجریه متحمل شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی روسیه/ خواب قهرمانی آلبی سلسته با فرشته‌ای به نام مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..