تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی کریمی، جام جهانی را از دست داد؟

ایران ورزشی: مصدومیت از ناحیه کمر، سرانجام به خانه نشینی چند ماهه علی کریمی و از دست دادن جام جهانی منجر شد. مصدومیت ها یا به نوعی بدشانسی های تیم ملی ایران در آستانه شروع جام جهانی تمامی ندارد. پس از امید ابراهیمی، این بار علی کریمی با مصدومیتی عجیب مواجه شد تا دست کارلوس کی روش برای انتخاب هافبک دفاعی بسته تر از همیشه شود.

چند روز قبل و در جریان تمرین 4 نفره تیم ملی، علی کریمی ناگهان با درد عجیبی از ناحیه کمر روبرو و مجبور به ترک زمین شد. پزشک تیم ملی، دقایقی در کنار زمین با او صحبت کرد و گفت کریمی فعلا نمی تواند تمرین را ادامه دهد.

پس از درمان چند روزه، کریمی بازهم نتوانست تمرین کند. او هر بار اقدام به تمرین پرفشار می کرد، با درد کمر مواجه می شد و اکنون از اردوی تیم ملی خبر رسیده که ستاره سابق تیم دینامو زاگرب نمی تواند در جام جهانی روسیه حاضر باشد و غایب بزرگ تیم کارلوس کی روش خواهد بود.

این مصدومیت را که بگذاریم کنار مصدومیت امید ابراهیمی و محرومیت سعید عزت اللهی، در خواهیم یافت که کارلوس کی روش چه کار سختی برای انتخاب هافبک دفاعی در بازی اول مقابل مراکش دارد.

حتی دیگر هافبک دفاعی هایی که دعوت نشده اند از جمله کمال کامیابی نیا نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و باید دید کی روش چه فکری به حال این پست خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی کریمی، جام جهانی را از دست داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..