تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درسی که مرد آمریکایی پس از توهین به زن مسلمان گرفت! +فیلم

درسی که مرد آمریکایی پس از توهین به زن مسلمان گرفت! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن مسلمانی به نام "کاتلین" در کالیفرنیا با حجاب کامل و برقع بر صورتش پشت سر مردی در یک کافی شاپ ایستاده بود. آنها که هر دو در صف بودند تا نوبتشان برای خرید برسد ناگهان با یکدیگر وارد درگیری لفظی شدند.

مرد آمریکایی آغازگر این بحث بود که با توهین به زن محجبه موجب رنجش او شد. او برقعی که زن مسلمان برای حفظ حجابش بر صورت داشت را به سخره گرفت و با تمسخر بهاو گفت: آیا اکنون جشن هالوین است؟ و زن نیز در حالی که به شدت ناراحت شده بود علت مشکل شهروند آمریکایی با مسلمانان را جویا شد.

پس از اهانت های فراوان این مرد به زن مسلمان که تنها بخشی از آن را در فیلم زیر خواهید دید، او برای انجام خریدش نزدیک فروشنده رفت اما با برخورد جالبی از سوی او مواجه شد.

فروشنده کافی شاپ به خاطر رفتار زننده این شهروند از ارائه خدمات به او امتناع کرد و سرانجام وی با دست خالی و خشم فراوان مجبور به ترک آنجا شد.

بیشتر بخوانید:

اهانت جدید به مسلمانان هند/ جلوگیری از اقامه نماز جماعت +فیلم

روش عجیب یک مغازه‌دار نژادپرست در توهین به مسلمانان + عکس

انتهای پیام/

عاقبت دیدنی مرد آمریکایی پس از توهین به زن مسلمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درسی که مرد آمریکایی پس از توهین به زن مسلمان گرفت! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..