تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت توبه در ماه رمضان را مغتنم بدانیم

فرصت توبه در ماه رمضان را مغتنم بدانیم

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن ماه مبارک رمضان حال و هوای معنوی کشورمان را فرا گرفته است. ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی  خدا و ماه فرصت ارتباط هرچه بیشتر با فضائل الهی است. پیامبر اکرم(ص) در خصوص ماه مبارک رمضان فرمودند این ماه به شما اقبال کرده و روزها و شب‌های آن بهترین روزها و شب‌هاست. حتی نفس کشیدن انسان در این ماه عبادت است.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام حضرت آیت الله خامنه‌ای هرشب در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان، یک نکته‌ اخلاقی از بیانات ایشان منتشر خواهد کرد.

مطلب منتشر شده در اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان در صفحه ایشان را در ادامه می‌خوانید:

رهبرانقلاب: جوانی بر اثر جهالت از خانه ميگريزد، بعد که به آغوش پدر ومادر برميگردد، بامحبت آنها مواجه ميشود؛ اين، توبه است.وقتی برميگرديم به خانه رحمت الهی، خدا با آغوش باز ما را ميپذيرد. اين بازگشت را كه در رمضان برای انسان مؤمن پيش می‌آيد، مغتنم بدانيم. ۸۸/۶/۲۹
‌‌‌‌در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان، یک نکته‌ی اخلاقی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حساب منتشر خواهد شد.

فرصت توبه در ماه رمضان را مغتنم بدانیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت توبه در ماه رمضان را مغتنم بدانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..