تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران قطری خواستار تمدید پورعلی‌گنجی 

از اصرار زیاد هواداران برای تمدید قرارداد پورعلی گنجی می توان مدافع ایرانی تیم السد قطر را یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم دانست. 

به گزارش شما نیوز ، یکی از مهمترین دغدغه های این روزهای هواداران تیم السد قطر تمدید قرارداد بازیکن ایرانی محبوب این تیم است. مرتضی پورعلی گنجی که دو فصل قبل به جمع یاران ژاوی اضافه شد از همان ابتدای حضور خود در این تیم توانست در دل هواداران السد جایی برای خود باز کند و با بازی های خود همیشه به عنوان یکی از بهترین ها نزد هواداران باقی ماند تا جایی که هواداران این تیم خواستار تمدید قرارداد با مدافع ایرانی خود هستند و نگرانند تا شاید مرتضی به زودی این تیم را ترک کند. آنها منتقد مسئولان تیم هستند که فصل گذشته قرارداد پورعلی گنجی را تنها به مدت یک فصل تمدید کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران قطری خواستار تمدید پورعلی‌گنجی »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..