تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرین کاری پسر مارسلو در رختکن رئال (عکس)

انزو ویرا، فرزند خردسال مارسلو امروز در رختکن رئال مادرید حضور یافته و با ستاره های این تیم خوش و بش کرد.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش "ورزش سه، پسر مارسلو که حداقل از لحاظ آرایش موهای سر شباهت زیادی به پدرش دارد، بعد از خوش و بش با بازیکنان موفق شد با همکاری آنها حرکتی معمول در بین بازیکنان را در نهایت با موفقیت انجام دهد.

 

بازیکنان رئال مادرید به شکل ردیفی روی صندلی های رختکن نشسته و فرزند مارسلو یکی یکی با ضربه سر توپ را به آنها داده و با برگشت توپ به سمت خود انزو، نوبت نفر بعدی می رسد تا در نهایت پسر مارسلو با ضربه سر توپ را وارد سبد انتهای رختکن کند.

 

در نهایت این مارموریت با موفقیت انجام شده و ستاره های رئال مادرید نیز به همراه انزو ویرا جشن شادی گرفتند تا مشخص شود فرزند مارسلو نیز مانند پدرش خیلی زود به یکی از افراد محبوب رختکن کهکشانی ها تبدیل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرین کاری پسر مارسلو در رختکن رئال (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..