تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمدی «دپوتات» در ماه رمضان برمی‌گردد

اتابک نادری نمایش «دپوتات» را برای چهارمین بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می برد.

  به گزارش سینماخبر نمایش کمدی«دپوتات» به کارگردانی «اتابک نادری» براساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو»، به نویسندگی دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی برای چهارمین بار روی صحنه میرود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش با آغاز ماه رمضان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: فریکس نماینده مجلس یونان است و در شهر آتن زندگی میکند، او برای رهایی از شر مراجعه کنندگانش به دنبال یک رئیس دفتر مناسب می گردد، در این بین افراد مختلفی به او پیشنهاد می شوند؛ در نهایت تئودور به عنوان رئیس دفتر وی انتخاب می شود و پس از آن، زندگی این نماینده مجلس برای همگان عیان می شود.

علاقمندان به دیدن این نمایش میتوانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی، پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمدی «دپوتات» در ماه رمضان برمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..