تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپیگن ظاهر نسل اول آیفون و کامپیوتر iMac G3 را به آیفون 10 می آورد [تماشا کنید]

کمپانی اسپیگن به مناسبت دهمین سال تأسیسش با معرفی قاب های جدیدی برای آیفون 10، خاطرات کودکی بسیاری از علاقه مندان به اپل را زنده کرده است.

اسپیگن دو قاب برای آیفون 10 معرفی کرده. مدل اول «Classic C1» است که ظاهری شبیه به کامپیوتر  iMac G3 دارد و دیگری ظاهری مشابه با نسل اول آیفون را به آیفون 10 می دهد.

کامپیوتر iMac G3 در سال 1998 عرضه شد، یک نمایشگر از نوع CRT و 14 اینچی داشت و از پردازنده PowerPC متعلق به IBM بهره می برد. این کامپیوتر در رنگ های متنوعی ارائه شد و در زمان خود طراحی جالب و متفاوتی داشت و به واسطه بدنه شفاف آن می توانستید بسیاری از اجزای داخلی آن را مشاهده کنید.

Classic C1 در 5 رنگ عرضه می شود و بخش شفاف پشت آن به شکلی شبیه به قطعات داخلی آیفون 10 طراحی شده. این قاب از پلاستیک ساخته شده و اندازه بزرگی دارد. به همین دلیل ممکن است در مقایسه با قاب های اصلی ارائه شده توسط اپل، از دید بسیاری از افراد چندان خوش دست به نظر نرسد. البته احتمالاً به خوبی از پس محافظت از گوشی گران قیمت آیفون 10 بر خواهد آمد.

با این حال شاید بسیاری از ما خاطره ای با iMac G3 بیست ساله نداشته باشیم، در حالی که نسل اول آیفون را به یاد می آوریم. قاب دیگر به نام «Classic One» ظاهری شبیه به اولین آیفون را به آیفون 10 می دهد؛ گوشی هوشمندی که در زمان معرفی توسط استیو جابز، سر ور صدای بسیاری به پا کرد و با اینکه بسیاری به موفقیت این گجت بدون صفحه کلید شک داشتند، در نهایت توانست استانداردهای طراحی گوشی های هوشمند را تغییر دهد.

Classic One مشابه با اولین نسل آیفون ظاهری با دو رنگ مشکی و نقره ای را به پشت آیفون 10 می دهد.

برای مدتی محدود خریداران اولیه می توانند در سایت تأمین سرمایه اولیه ایندیگوگو اقدام به خرید هر یک از دو قاب با قیمت 35 دلار (به جای 80 دلار) کنند.

بنا بر اعلام اسپیگن ارسال قاب ها از ماه ژوئن سال جاری (خرداد تا تیر) به خریداران اولیه آغاز می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپیگن ظاهر نسل اول آیفون و کامپیوتر iMac G3 را به آیفون 10 می آورد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..