تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا به ایران می‌آید

«میگل آریاس کانیته» کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا برای تقویت همکاری انرژی با ایران، 19 مه (29 اردیبهشت) به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش روزنامه ال پاییس ، سفر این مقام اسپانیایی کمیسیون انرژی اروپا اولین حضور یک مقام اروپایی در تهران پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای به شمار می رود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این روزنامه ادامه داد :ایران و اروپا در بخش انرژی می توانند همکاری های بسیار خوبی داشته باشند چرا که این کشور با داشتن دومین ذخایر گاز و چهارمین ذخایر نفت جهان ، به زیرساخت های جدید برای بهره برداری از منابع انرژی نیاز دارد و شرکت های اروپایی می توانند در این زمینه به بازار این کشور حضور پیدا کنند.

در بخش انرژی های تجدید پذیر هم تقریبا بازار ایران دست نخورده مانده است.

بنا بر این گزارش ، این سومین سفر کانیته به تهران پس از سفرهایش در فروردین 95 و اردیبهشت 96 است .

او در سال 95 به همراه شش کمیسیونر دیگر اتحادیه اروپا در هیأت همراه «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی‌ اتحادیه اروپا و در اردیبهشت سال 96 در راس هیأتی در راستای تقویت همکاری های ایران به تهران سفر کرد.

کانیته در سفر سال گذشته به تهران با «علی‌ اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی‌ ایران دیدار و در خصوص همکاری های صلح آمیز هسته ای گفت وگو کرد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا به ایران می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..