تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأثیر منفی نفت ۸۰ دلاری بر تقاضای جهانی

آژانس بین‌المللی انرژی هشدار داد که ممکن است قیمت نفت ۸۰ دلار، بر رشد تقاضای جهانی نفت تأثیر منفی بگذارد.

به گزارش رویترز، آژانس بین‌المللی انرژی امروز (چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) اعلام کرد که ممکن است رشد تقاضای نفت در سال جاری میلادی آهسته‌تر شود، زیرا قیمت نفت به ۸۰ دلار نزدیک می‌شود و بسیاری از کشورهای واردکننده نفت، دیگر یارانه سوخت ارائه نمی‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این نهاد پیش‌بینی کرد:رشد تقاضای نفت در سال جاری میلادی به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز برسد، در حالی که در برآورد پیشین این نهاد، رشد تقاضای نفت یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز بود.

آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی کرد: تقاضا برای نفت اوپک در مدت باقیمانده از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز خواهد بود، در حالی که این رقم در ماه آوریل امسال به ۳۲ میلیون و ۱۲۰ هزار بشکه در روز می‌رسد. در این میان، عرضه نفت جهان در ماه آوریل امسال نسبت به آوریل پارسال، یک میلیون و ۷۸۰ هزار بشکه در روز افزایش داشت که بیشتر آن مربوط به کشورهای غیر عضو اوپک بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأثیر منفی نفت ۸۰ دلاری بر تقاضای جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..