تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام مربی و مدرس زبان در مجتمع آموزشی بین الملل شیراز

استخدام مجتمع آموزشی بین الملل شیراز

مجتمع آموزشی بین الملل شیراز(SHIRAZ International School) در استان فارس واقع در بلوار قدوسی غربی جهت تکمیل کادر آموزشی و اداری خود در مقطع مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان در ترم تابستان جاری و سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از افراد کارآزموده ، حرفه ای، علاقه مند به کار با کودکان و تسلط کامل به زبان انگلیسی به صورت تمام وقت و یا پاره وقت در ردیف های شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیجنسیتشرایط احرازتحصیلات

مربی و مدرس

خانمتسلط کامل به زبان انگلیسی و یا فرانسهعلاقه مند به یادگیری و پیشرفت شغلی داشتن انگیزه بالا و روحیه کار گروهیشاد،خلاق، پیگیر و پشتکار بالانظم و دقت در انجام امورلیسانس و یا بالاتر

متقاضیانی که سابقه کار، تحصیل یا تدریس در مدارس بین الملل دارند در اولویت می باشند.

متقاضیان محترم لطفا رزومه خود را به ایمیل زیر و یا به واتس آپ زیر ارسال نمایند.لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال رزومه ۲۸ اردیبهشت ۹۷ می باشد. پس از بررسی رزومه ها از افراد واجد شرایط جهت مصاحبه دعوت به عمل می آید. در صورت لزوم با شماره فوق (صرفا) از ساعت ۱۰ الی ۱۳ تماس حاصل فرمائید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام مربی و مدرس زبان در مجتمع آموزشی بین الملل شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..