تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم و ماجرای افشاگری محسن افشانی درباره روح الله زم آمد نیوز

جریان ماجرای افشاگری محسن افشانی از روح الله زم و آمد نیوز به صورت کامل همراه با فیلم و عکس و جزئیات خبر قضیه دلیل علت از سایت نکس لود دریافت کنید.

جریان محسن افشانی و روح الله زم

محسن افشانی در پیج اینستاگرام خود از یک نفر که برای داروی فرزندش ویسی فرستاده بود را در اینستاگرام خود همراه با یک عدد شماره کارت قرار داد و پس از آن آمد نیوز ویس دیگری از او فرستاد که نشان میدهد محسن افشانی این پول را برای خودش برداشته است و به مقصد نرسیده است و با استفاده از عواطف مردم که با شنیدن این ویس ایجاد شده بود پول زیادی به دست آورده که معلوم نیست درست است یا خیر آمد نیوز هم نیز که کلا شایعه است و احتمال این که این خبر شایعه باشد نیز هست بعد این ماجرا محسن افشانی گفت که روح الله زم یک دروغگو است و همه اخبار آن شایعه است و مزدور اسرائیل هست و هجمه های زیادی علیه آمد نیوز ایجاد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم و ماجرای افشاگری محسن افشانی درباره روح الله زم آمد نیوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..