تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای اعتراضات و درگیری مردم کازرون چیست جریان درگیری کازرون

جریان و جزئیات اعتراضات مردم کازرون درگیری تظاهرات خبر تیراندازی کلانتری نیروی نظامی به صورت کامل و رایگان از سایت نکس لود دریافت کنید و آخرین خبر را دریافت کنید.

جریان خبر اعتراضات کازرون چیست

در کازرون به علت مسائل جزئی درگیری و اعتراضات اندکی صورت گرفت که با همکاری نیروی محترم انتظامی ختم به خیر شد و الان کازرون در امن و امان است و کانال های معاند در حال بزرگسازی ماجرا هستند و خبر های زیادی را به صورت دروغ منتشر میکنند که ما از این جایگاه این اخبار را تکذیب میکنیم و اطمینان میدهیم که آرامش در شهر کازرون برقرار است و درگیری ها جزئی بوده و تمام شده است ولی نمیدانیم سر چه چیزی این درگیری ها ایجاد شده است اگر کسی راجع به این موضوع اطلاعاتی دارد در نظرات پایین همین پست در اختیار ما بگذارد و ما آن را در سریعترین زمان ممکن تایید خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای اعتراضات و درگیری مردم کازرون چیست جریان درگیری کازرون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..