تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام فلسطینی: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس جانبداری کامل واشنگتن از اسراییل است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، حنان العشراوی -- عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین -- در کنفرانسی خبری گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس  جانبداری کامل آمریکا از اسرائیل و از بین بردن فرصت صلح است.

وی افزود: ملت فلسطین خواهان بازگشت به سرزمین خود هستند در حالیکه این حقی اساسی در قانون بین الملل است.

عشراوی گفت: ما به تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل راضی شدیم اما اسرائیل نه تنها آن را نپذیرفت بلکه هر روز در سرزمین ما توسعه طلبی و اشغالگری می کند.

این عضو سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: ما خواستار تشکیل کمیته ای مستقل برای تحقیق و بررسی تجاوزات اسرائیل در غزه هستیم.

عشراوی همچنین از کشورهای عربی خواست سفرای خود را از اسرائیل فرا بخوانند چرا که این اقدام به مقامات اسرائیلی خواهد فهماند که مردم فلسطین تنها نیستند. وی افزود: کسانی که حماس را سرزنش و متهم می کنند به دنبال بهانه ای برای قربانی کردن این جنبش و وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود در فلسطین هستند. این عضو سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد: کشورهای عضو اتحادیه عرب باید برای محکوم کردن دولت هایی که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل پذیرفته اند قدمی بردارند.

انتهای پیام/

انتقاد مقام فلسطینی از انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام فلسطینی: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس جانبداری کامل واشنگتن از اسراییل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..