تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از بانک خون بند ناف کشور در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مرتضی ضرابی مدیر عامل سلول‌های بنیادی کشور گفت: پتانسیل درمان بیش از ۷۰ نوع بیماری را می‌توان با استفاده از سلول‌های بنیادی که در بند ناف وجود دارد انجام می‌پذیرد.


وی ادامه داد:کسانی که در آستانه تولد فرزند هستند می‌توانند به آدرس پایگاه اینترنتی www.rsct.ir مراجعه کنند و همه راهنمایی‌های لازم را از این سایت دریافت کنند.


خون بند ناف نوزاد مملو از سلول‌های بنیادی است که در صورت ذخیره سازی می‌توان از آن برای درمان بسیاری از بیماری‌های بدخیم بهره برد.


از ابتدای کار بانک خون بند ناف در سال ۸۴ تاکنون بیش از ۹۵ هزار نمونه خون بند ناف در کشور ذخیره سازی شده است.


انتهای پیام/م

از بانک خون بند ناف کشور در گلستان بهره برداری شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از بانک خون بند ناف کشور در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..