تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه مبارک رمضان فرصتی برای رسیدن به کرامات معنوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاجی علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در نشست صمیمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اعضای این انجمن در استان گلستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی هرچه بهتر دیدن برای رسیدن به کرامات معنوی است .

وی ادامه داد: خوش اخلاقی ، درس خواندن مهرورزیدن به پدر و مادر و به دوستان فعالیت های انقلابی فعالیت های جهادی همیشه خوب هستند اما در ماه مبارک رمضان خیلی بهتر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاجی علی اکبری افزود:حیا داشتن عامل بسیاری از رفتارها و کردارهای نیک است.

وی مهرورزی و اخلاق مداری را محور اصلی اشاعه معروفات برشمرد و گفت: در بخش فعالیت های پرورشی مخصوصا میدان گشایی برای دانش آموزان انقلابی و با طراوت بیشتر از گذشته دیده می شود.

انتهای پیام/م

مهرورزی و اخلاق مداری محور اصلی اشاعه معروفات است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه مبارک رمضان فرصتی برای رسیدن به کرامات معنوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..