تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین رمز موفقیت سمن‌ها مردمی بودن آن‌ها است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  فرانک قدسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان امروز چهار شنبه در نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد کردستان در سنندج گفت: در این نشست در ۹ حوزه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد فعال در تمامی شهرستان‌ها انتخاباتی برای تعیین نمایندگان آن‌ها در خانه تشکل‌های استان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: فضای خانه تشکل‌های مردم نهاد استان از قبل تعیین شده و اکنون قصد احیای آن را داریم.
وی اظهارداشت: هیچ تبعیضی بین تشکل‌ها و حوزه فعالیت آن‌ها در هیچ کدام از شهرستان‌های استان وجود ندارد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان از دیگر اهداف برگزاری این نشست را شبکه سازی در مدیریت بحران خواند و بیان کرد: این نشست به منظور توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد و هم افزایی فعالیت‌ها و باور و اعتقاد به ظرفیت‌های سمن‌ها برگزار شده است.
وی اظهارداشت: سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت‌های خاصی برخوردار هستند و تاکنون در حوزه‌های مختلف توانستند پتانسیل خود را بخوبی نشان دهند.
قدسی با اشاره به اینکه نخستین رمز موفقیت سمن‌ها مردمی بودن آن‌ها است و افزود: دولتمردان باید بپذیرند به تنهایی نمی‌توانند به توسعه دست یابند مگر اینکه در کنار و با کمک مردم در زمینه تحقق و اجرای برنامه‌ها پیش روند.
وی با بیان اینکه تشکل‌های ما کار سیاسی نمی‌کنند، گفت: هر تشکل در راستای اساسنامه خود باید عمل کند و در کار‌ها و اقدامات خود شفافیت داشته باشند.

انتهای پیام/م

خانه تشکل‌های مردم نهاد کردستان احیا می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین رمز موفقیت سمن‌ها مردمی بودن آن‌ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..