تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان به دنبال تضعیف دین و عقاید مردم هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی در یکصد و پنجمین جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی کردستان گفت: فقدان برنامه‌های فرهنگی در سکونتگاه‌های غیر رسمی نگران کننده و آسیب‌زا است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.
وی افزود: باید فعالیت‌های فرهنگی بصورت جهادی انجام گیرد و برای پیشگیری و مقابله آسیب‌های اجتماعی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات باید استفاده برد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید براینکه باید بسیاری از مشکلات را در خود خانواده و یا مساجد برطرف کرد، گفت: کارکرد نهاد‌های مدنی را نباید نادیده گرفت.
حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: در بسیاری از مواقع ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی منجر به وجود مشکلات می‌شود و اعتماد مردم از دستگاه‌ها را سلب می‌نماید.
وی افزود: دشمنان به دنبال تضعیف دین و عقاید و ارزش‌ها میان مردم هستند و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی استفاده می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی و بیکاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه است و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند برای کاهش این آسیب‌ها تلاش کنند.
حجت‌الاسلام کرمی گفت: اگر اعتباری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص می‌یابد باید بین همه دستگاه‌ها توزیع شود چرا که همه ارگان‌ها در این راستا وظیفه دارند، فعالیت کنند.
حجت‌الاسلام کرمی مقابله با ناهنجاری‌ها، تقویت قانونگرایی، انضباط اداری، توجه به وجدان کاری، توجه به سبک زندگی اسلامی را نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری ادارات مختلف دانست و افزود: از ایده و نظرات تمامی ارگان‌ها و صاحبنظران در این راستا استفاده می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی فرصتی برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی است، اظهار کرد: امروز آسیب‌های اجتماعی دامن گیر جامعه شده و جامعه ما باتوجه به اسلامی بودن و فرهنگ غنی که دارد مورد هدف دشمنان است و همواره به دنبال راهکار‌هایی برای تخریب و ترور شخصیت مسوولان انجام می‌دهند و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این راستا انجام می‌دهند.
فرانک قدسی با اشاره به وجود فرصت‌های زیاد در کشور برای اعتلای ایران اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: وجود مقام معظم رهبری و تدابیر و بیانات ایشان فرصت ارزشمندی در این راستا به شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: آمار‌های آسیب‌های اجتماعی کشور نگران‌کننده است و ما بعنوان یک کشور اسلامی که الگوی جهان اسلام هستیم باید به طور جدی به این مقوله بپردازیم

انتهای پیام/م

فعالیت‌های فرهنگی باید بصورت جهادی انجام گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان به دنبال تضعیف دین و عقاید مردم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..