تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی قم/ارتقای سيمای ورودی های شهر قم

ساخت پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی قم/ارتقای سيما و منظر ورودی های قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در جلسه شورای ترافيک قم که امروز به رياست استاندار برگزار شد،ساخت پارکينگ های کوچک و بزرگ موتور سيکلت در هسته مرکزی قم به تصويب شورای ترافيک رسيد.

صادقی استاندار قم در اين جلسه تاکيد کرد: همه اقدامات ترافيکی بايد در جهت ايمن سازی و تسهيل رفت و آمد مردم صورت گيرد .

در اين جلسه اعضا بر ضرورت فرهنگ سازی توسط صدا و سيما و ساير رسانه ها برای کاهش تصادفات موتور سيکلت سواران تاکيد کردند .

همچنین پياده راه کردن خيابان ارم و ابتدای خيابان انقلاب مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد شهرداری به منظور تسهيل رفت و آمد کسبه و مردم ساخت پارکينگ در اين منطقه را در دستور کار قرار دهد .

طرح ساماندهی و ارتقا سيما و منظر ورودی های قم از سمت تهران و اراک نيز از سوی مشاور طرح ارائه شد و به تصويب رسيد .

طرح جمع آوری خط بی آر تی حدفاصل ميدان پليس تا ميدان ولی عصر نيز مطرح و مقرر شد پس از کارشناسی های لازم نگهداری يا جمع آوری اين خط بررسی شود .

انتهای پیام/ش

برگزاری جلسه شورای ترافیک قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی قم/ارتقای سيمای ورودی های شهر قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..