تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در استان زنجان/ هیچ مشکلی در زمینه تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم

ساعت: 10:19 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363377

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدتقی ترابی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این نمایشگاه از 21 اریبهشت ماه آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر اصناف ابراز کرد: بازرسان ما به صورت 24 ساعته آماده بوده و بازرسی‌های لازم را از اصناف به عمل می‌آورند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر اصناف از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برنجهای وارد شده به استان زنجان نیز قرار است توسط شرکتهای تعاونی توزیع شود.

وی با اینکه امسال تخلفات بزرگی را از طرف اصناف در استان شاهد نبودیم، گفت: بازرسان ما نظارت دقیقی بر بازار داشته و هرگونه تخلف را رصد می‌کنند.

ترابی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با شماره 124 هرگونه تخلف را به اطلاع ما برسانند، عنوان کرد: تعداد بازرسان ما هشت نفر هستند که در کنار 15 بازرس سازمان صنعت و معدن نظارت بر اصناف را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط طوری است که شاهد گرانفروشی در بازار نباشیم، افزود: با توجه به شرایط موجود ما هیچ مشکلی در زمینه تامین اقلام ماه مبارک رمضان نداریم.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه برنج و شکر به اندازه کافی در استان وجود دارد، اظهار کرد: در روزهای آینده روغن نیز به میزان کافی وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در استان زنجان/ هیچ مشکلی در زمینه تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..