تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ هزار نفر از مددجویان میهمان امدادگران کمیته امداد می شوند

ساعت: 15:25 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363533

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در اولین روز ماه مبارک رمضان تعداد ۳۰۰ نفر از مددجویان میهمان سفره افطاری امدادگران کمیته امداد خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برنامه های ایام رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: جشن رمضان اولین بار در سال ۷۷ در کمیته امداد سراسر کشور اجرا گردید و امسال بیستمین جشن رمضان در هفته اکرام و اطعام روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی با مشارکت خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد.

وی، افزود: در سال ۹۶ طرح هر سازمان یک سفره افطاری با مشارکت ۲۶ دستگاه اجرایی و بانکها تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و سبد غذایی جمعا به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع شد.

سهندی ادامه داد: امسال نیز بیش از ۳۵ دستگاه اجرایی و بانک ها در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی تصریح کرد: در اولین روز ماه مبارک رمضان تعداد ۳ هزار نفر از مددجویان میهمان سفره افطاری امدادگران کمیته امداد خواهند بود.

وی افزود: تا به امروز تعداد ۲۵ هزار پرس غذای گرم و ۹۰۰ سبد غذایی توسط خیرین در سطح استان تعهد شده است.

سهندی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های شده امسال ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر یا همان ۶۷ هزار خانوار از مدد جویان حداقل با یک پرس غذای گرم یا جیره خشک اطعام داده می شوند.

وی افزود: رمضان امسال برای جذب ۲۰۰ نفر حامی در ۶۴ پایگاه سطح استان ایستگاه ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در هفته اکرام و اطعام بازارچه اشتغال و خود کفایی در ارومیه با ۱۲ غرفه در محل پارک ائللرباغی از سوم خرداد به مدت ۸ روز برگزار می شود.

وی افزود: طرح مفتاح الجنه در سال ۹۶ حدود ۲ هزار و ۷۴۲ مورد بازدید شده و در سال ۹۷ حدود ۳ هزار مورد بازدید تعهد شده است و همچنین طرح اطعام نیازمندان با بیش از ۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ عملیاتی شده و ۴ میلیارد تومان تعهد شده است.

وی ادامه داد: سایر فعالیت ها شامل کفارات، فطریه، آزاد سازی زندانیان در سال ۹۶ بیش از ۵ و نیم میلیارد تومان عملیاتی شده و ۹ و نیم میلیارد تومان در سال ۹۷ تعهد شده تا صورت پذیرد.

سهندی اذعان کرد: عملکرد کلی کمیته امداد امام خمینی(ره) ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال ۹۶ عملیاتی شده و مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تومان نیز تعهد در سال ۹۷ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ هزار نفر از مددجویان میهمان امدادگران کمیته امداد می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..