تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع جهادگران در آذربایجان غربی شروع به کار کرد

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363428

مجمع جهادگران آذربایجان غربی با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مجمع جهادگران آذربایجان غربی امروز با حضور سرگروه های جهادی و مسئولین سازندگی سپاه شهدا، سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی بطور رسمی شروع بکار کرد.

صادق مفرد مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم با اساره به نقاط ضعف سیستم قبلی گفت: نداشتن ارتباط مستمر جهادگران با مجموعه هدف، سطح‌بندی نبودن گروه‌های جهادی، محدود شدن اردوهای جهادی در فصل تابستان، ضعف پشتیبانی از اردوهای جهادی، کمرنگ بودن نقش مردم در برنامه‌های اردوهای جهادی از جمله نقاط ضعف طرح فعلی است که این نقاط ضعف در طرح اعتلای سازندگی از بین می‌رود.

وی، افزود: الان در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم لذا ما در این جنگ سنگر داریم ولی لشکر نداریم لذا باید در تمام زمینه های تخصصی ورود کنیم.

گفتنی است؛ مجمع جهادگران آذربایجان غربی با حضور مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی و مسئول توانمندسازی حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور و نیز مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای استان برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع جهادگران در آذربایجان غربی شروع به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..