تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاشازاده: کشتار مسلمانان در قدس، هدف قرار دادن همه مسلمانان است/حزب اسلام: به قتل عام مسلمانان فلسطینی پایان داده شود

ساعت: 17:50 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363443

واکنش اداره مسلمانان قفقاز و حزب "اسلام" آذربایجان به جنایات صهیونیست‌‌‌ها؛

رئیس اداره مسلمانان قفقاز، قتل عام مسلمانان فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری را فاجعه بزرگِی عنوان کرد و گفت: بعنوان یک مسلمان نباید به حوادث قدس بی اعتنا باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، الله شکور پاشازاده روزسه شنبه در جلسه شورای علمی و دینی اداره مسلمانان قفقاز در باکو اظهار داشت: قدس پایتخت فلسطین است و هرگونه دخالت در آن، تقابل و بروز مشکلات را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مردم جمهوری آذربایجان در ۲۰ ژانویه سال ۱۹۹۰ میلادی متحمل چنین قتل عامی شدند و ما به خوبی معنی تعدی و تجاوز را درک می‌‌کنیم.

پاشازاده، یکی از دلایل بروز حادثه روز گذشته در قدس را نبود وحدت و یکپارچگی میان کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: برخی کشورها از نبود این وحدت میان کشورهای اسلامی استفاده می کنند و کشتار هزاران انسان در قدس به معنی هدف قرار دادن همه مسلمانان است.

همچنین حزب" اسلام" جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه‌‌ای جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در "قدس" و حمایت دولت آمریکا از این رژیم غاصب را محکوم کرد.

 در این بیانیه با اشاره به حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، آمده است: آمریکا و همدستان آن برخورد غیر انسانی نسبت به میراث مادی و معنوی مردم فلسطین را در پیش گرفته و هرگز از هتک حرمت به ارزش های معنوی مسلمانان و حمایت از وحشیگری های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان منصرف نمی‌‌شوند.

در این بیانیه به سکوت عربستان و برخی از دولت های عربی اشاره شده و این سکوت و بی ارادگی سران عربستان، امارات و بحرین مورد مذمت قرار گرفته است.

در بخشی از این بیانیه امده است : چنین به نظر می رسد که دولت آمریکا با این سیاست خصمانه علیه مسلمانان زمینه را برای فجایع و جنگ های بزرگ در جهان که کشتار دسته جمعی جامعه بشری را در پی خواهد داشت، فراهم می کند.

حزب اسلام جمهوری آذربایجان، مجامع بین المللی را به واکنش جدی علیه اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه دعوت و اضافه کرد: به قتل عام مردم فلسطین باید پایان داده شود و گام های جدی برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت در منطقه و انزوای این رژیم برداشته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاشازاده: کشتار مسلمانان در قدس، هدف قرار دادن همه مسلمانان است/حزب اسلام: به قتل عام مسلمانان فلسطینی پایان داده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..