تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساماندهی دست‌فروشان و برخورد جدی با سد معبر/ طرح یکسان‌سازی قرارداد کارگران در چارچوب قانون اجرا می‌شود

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363633

شهین‌باهر از آغاز ساماندهی دست‌فروشان و برخورد با تعارض کنندگان به حقوق شهروندی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ایرج شهین‌باهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به تعدد دست‌فروشان در اقصی‌نقاط تبریز، ابراز داشت: در آستانه عید نوروز حجت‌الاسلام آل‌هاشم خواستار تعامل نیروهای شهرداری با دست‌فروشان و حفظ کرامت این قشر شدند اما هیچ‌گاه نگفتند با سد معبر برخوردی نکنید.

وی خاطرنشان ساخت: در نزدیکی ایام نوروز در تصمیمی احساسی خواهان عدم برخورد جدی با دست‌فروشان شدم تا آنان نیز بخشی از معیشت خود را تامین نمایند، تصمیم بنده از روی احساسات بود و شاید این یک ضعف مدیریتی برایم محسوب می‌شد.

شهردار تبریز ضمن عذرخواهی از شهروندان به سبب ایجاد سد معبر در پیاده‌ راه‌های خیابان‌های اصلی شهر به‌سبب تسماح شهرداری، از ساماندهی آغاز ساماندهی دست‌فروشان تبریز و برخورد جدی با تعارضان به حقوق شهروندی خبر داد.

وی در پاسخ به این سوال که ساماندهی دست‌فروشان صرفا با نگاه حذفی از سطح خیابان‌ها انجام خواهد پذیرفت، تصریح کرد: شهرداری بازارچه‌هایی در حد توان برای این قشر در نظر گرفته است تا آنان در محیطی مناسب و بدون ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مغازه‌داران به فعالیت‌شان ادامه دهند.

شهین‌باهر در پاسخ به سوال دیگر آناج مبنی بر اینکه آیا شهرداری تبریز قصد اجرای طرح یکسان‌سازی قرارداد کارگران را دارد یا خیر، اظهار داشت: ما ادعا نداریم مدیریت‌مان 100 درصد بر مبنای عدالت علی(ع) است و می‌توانیم عدالت کامل را در این حوزه برقرار نماییم اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا در حق نیروها در قیاس با سایر پرسنل اجحافی صورت نگیرد.

وی توضیح داد: بر این باوریم اگه دو نفر کار یکسانی در طول 8 ساعت در روز انجام می‌دهند بایستی حقوق‌شان مساوی باشد اما در حال حاضر به موجب تفاوت قراردادها، حقوق‌ها یکسان نیست؛ بنابراین در آینده بر اساس قوانین و در چارچوب مقررات به این ناعدالتی پایان خواهیم داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساماندهی دست‌فروشان و برخورد جدی با سد معبر/ طرح یکسان‌سازی قرارداد کارگران در چارچوب قانون اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..