تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای خون در 10 پایگاه‌ شهری مازندران

ساعت: 14:17 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363493

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: پایگاه‌‌های خونگیری ماه مبارک رمضان امسال در ۱۰ شهر استان فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، اسماعیل پوریانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۱۰ پایگاه خونگیری ماه مبارک رمضان در مازندران فعال است، اظهار کرد: پایگاه‌‌های خونگیری شهر‌های ساری، آمل، بابل، چالوس و تنکابن از شنبه تا پنجشنبه هر روز در ماه مبارک رمضان در نوبت صبح و شب فعال هستند.

وی افزود: پایگاه‌‌های انتقال خون شهر‌های بهشهر و کانکس قائم‌شهر هم از شنبه تا پنجشنبه هر شب بعد از افطار فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه در پایگاه خونگیری شهرستان جویبار سه‌شنبه هر هفته بعد از افطار خونگیری انجام می‌‌شود، گفت: شهر‌های نور و رامسر هم از شنبه تا پنجشنبه در نوبت صبح خونگیری می‌‌شود.

این مسئول افزود: اهدای خون در ماه رمضان مداوم و مستمر باشد و منوط به شب‌‌های قدر نشود چرا که نیاز به خون، همواره وجود دارد.

پوریانی گفت: روزه‌داران در ماه ضیافت الهی به انجام کار‌های خیر و عام‌المنفعه، بیش از زمان‌‌های دیگر می‌‌پردازند که نجات یک نیازمند خون از جمله فعالیت‌‌های خداپسندانه، محسوب می‌‌شود.

وی افزود: حوادث جاده‌ای، انجام جراحی‌‌های قلب باز، وجود تعداد بالای بیمار تالاسمی سبب می‌‌شود که نیاز خون در مازندران به طور دائم باشد.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه از هر واحد خون سه فرآورده خونی گرفته می‌‌شود و جان سه نفر را نجات می‌‌دهد از مردم مازندران درخواست کرد: انتقال خون استان را با تامین خون مورد نیاز یاری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای خون در 10 پایگاه‌ شهری مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..