تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ها ی مسجد جامع بندرترکمن در ماه مبارک رمضان اعلام شد

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363540

در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه ها و مراسمات مسجد جامع بندرترکمن در این ماه پرفضیلت اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، دفتر امام جمعه بندرترکمن با انتشار اطلاعیه ای برنامه های پرفضیلت این ماه را برای استفاده عموم مردم از فیوضات رمضان اعلام کرد.

برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر همراه با قرائت قرآن و بیان احکام و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء یک ساعت بعد از اذان همراه با قرائت دعای ویژه ماه رمضان و سخنرانی از جمله برنامه های روزانه و شبانه این ماه است.

همچنین برپایی سفره افطار جهت پذیرایی از روزه داران به همراه سخنرانی یک ربع قبل از اذان مغرب از روز اول الی آخر ماه رمضان از دیگر برنامه هاست.

در این اطلاعیه از برگزاری مراسم و مناسبتهای ماه رمضان از جمله وفات حضرت خدیجه(س) ، مراسم شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مراسم شبهای لیالی قدر همراه با سخنرانی،قران به سر،مداحی و اعمال شب های قدراشاره شده است.

همچنین دراین ماه پربرکت مسابقات قرانی نیز همراه با اهدا جوایز به برگزیدگان برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ها ی مسجد جامع بندرترکمن در ماه مبارک رمضان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..