تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین فریم های گریزمان در پیراهن اتلتیکو مادرید؟

به گزارش شما نیوز ، گریزمان در لالیگا 19 گل زد تا بار دیگر بهترین گلزن تیم اتلتیکو مادرید در این فصل باشد؛ فصلی که با قرارگیری در رده بهتر نسبت به رقیب همشهری و البته فتح لیگ اروپا سپری شد.

او که از سال 2014 در تیم سرخ و سفید پوش مادرید حضور دارد، در این فصل با افزایش قیمتی عجیب و غریب و همچنین پیشنهاداتی اغوا گرایانه روبرو شد تا این که زمزمه های حضورش در تیمی دیگر شنیده شود.

اگر چه ستاره 27 ساله فرانسوی در ژوئن 2017 قراردادش را 5 سال با تیمش تمدید کرد اما حالا بیش از هر زمان دیگری به در خروجی باشگاه مادریدی نزدیک باشد. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر توافق گریزمان با بارسلونا شنیده می شد و باتوجه به شرایط، بعید است این انتقال برای بارسا کمتر از 100 میلیون یورو آب بخورد.

گریزمان امشب در آخرین بازی فصل اتلتیکو در قامت یک فوق ستاره عمل کرد و نشان داد می تواند یک مهره کارآمد برای کاتالان ها باشد. زدن 2 گل و تهدید چند باره دروازه مارسی تمام آن چیزی نبود که شماره 7 اتلتیکو مادرید، در مقابل مارسی نشان داد. او بارها با حرکت تکنیکی و پاس های دیدنی چشم ها را خیره کرد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. 

حضور پررنگ در جشن قهرمانی و شیطنت های همیشگی، می تواند فریم های پایانی از دوران آنتون در مادرید باشد؛ حتی اگر انتقال او به بارسلونا با مشکل مواجه شود بعید است تیم دوم شهر مادرید، به این سادگی ها پیشنهاد منچستر یونایتد، چلسی و... را رد کند.

گریزمان پس از بازی دیروز، به تمجید از سیمئونه پرداخت و گفت:" خیلی دوست داشتم یک عنوان تحت هدایت این مربی به دست بیاورم. او به من چیزی های زیادی یاد داده و من را به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل کرده است. امیدوارم بتوانم در این سطح ادامه دهم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین فریم های گریزمان در پیراهن اتلتیکو مادرید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..