تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی هافبک آبی ها با پیراهن استقلال

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال استقلال امروز در حالی در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم ذوب آهن می رود که امید نورافکن اولین بازیکنی است که در صورت حضور در بازی برای آخرین بار می تواند با پیراهن استقلال به میدان برود .از طرفی در صورتی که او در ترکیب تیمش مقابل ذوب آهن نباشد بدون پوشیدن پیراهن آبی پوشان برای آخرین بار باید از این تیم جدا شود .

نور افکن با شارلوا بلژیک به توافق رسیده و این بازیکن اولین خروجی قطعی استقلالی هاست.

برنامه استقلالی ها قبل از بازی با ذوب آهن

شاگردان شفر امروز پس از صرف ناهار در ساعت 13 راهی جلسه فنی می شوند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از صرف ناهار ساعت 18 در جلسه فنی حضور پیدا می کنند و سپس ساعت 19 راهی ورزشگاه آزادی می شوند .

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن امشب ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پاداش ميلياردى در حساب استقلال

فيفا به ازاى هر بازيكنى كه از باشگاه هاى مختلف در تيم ملى حضور دارند پاداش مى دهد كه در حال حاضر ٧ بازيكن از تيم استقلال در ليست ٣٥ نفره تيم ملى قرار دارد.

به اين ترتيب به تعداد هر بازيكنى كه از تيم استقلال در ليست نهايى ٢٣ نفره تيم ملى قرار گيرد به باشگاه استقلال ١٥٠ هزار دلار تعلق می گیرد.

از طرفى هر بازيكنى كه از استقلال در تيم ملى حضور داشته باشد حدود ٨ هزار و پانصد دلار دريافت مى كند.

در مجموع اگر ٧ بازيكن استقلال در ليست ٢٣ نفره تيم ملى حاضر باشند نزدیک به 7 میلیارد تومان نصیب استقلالی ها می شود.

جشن استقلالى ها به مناسب قهرمانى جام حذفى

استقلالى ها در صورتى كه در بازى امروز مقابل ذوب آهن برنده بازى باشند و راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شوند جشن قهرمانى خود را در روز چهارشنبه هفته جارىبرگزار خواهند کرد  اما در صورتی که آن ها نتوانند از سد ذوب آهن بگذرند این جشن به تعویق می افتد.

هوادار مصدوم استقلال در اردوى آبى پوشان

اسماعيل بهداروند هوادار مصدوم استقلال که در جریان دیدار با خونه به خونه از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد، با هماهنگی انجام گرفته از سوی باشگاه هم اکنون در هتل المپیک در کنار کاروان استقلال حضور دارد.

اسماعیل امروز تماشاگر ویژه دیدار استقلال برابر ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

آرزوى هوادار مصدوم استقلال پيش از بازى با ذوب آهن

بهداروند درباره بازى امروز استقلال گفت :به عشق تيمم به تهران آمدم و بايد بگويم بينايى ام را از دست دادم .به خاطر استقلال جانم را هم مى دهم و اكنون فقط آمدم تا برد تيمم را ببينيم و انشاله استقلال به مرحله بعد صعود مى كند.

قيمت بلیت بازی استقلال و ذوب آهن

۳۰هزار تومان برای جایگاه
۲۵هزار تومان برای روبروی جایگاه
۱۵هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی هافبک آبی ها با پیراهن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..