تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات دلهره آوری که مسافران در یک هواپیمای چینی تجربه کردند + فیلم

لحظات دلهره آوری که مسافران در یک هواپیمای چینی تجربه کردند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خلبان خطوط هوایی چین موفق شد تا یک فروند هواپیمای ایرباس 319 را که در ارتفاع 32000 پایی دچار سانحه شده بود بصورت دستی هدایت کرده و روی زمین بنشاند. " کاپیتان لیئو چوآنجیان" با وجود شکسته شدن شیشه جلوی هواپیما موفق شد در یک فرود اضطراری این ایرباس را با 119 مسافر روی باند فرودگاه بنشاند.

 کمک خلبان  این هواپیما که ناگهان به قسمت شکسته شیشه برخورد كرده بود دچار خراشیدگی در چند نقطه بدن و همچنین رگ به رگ شدن دست شد. یک خدمه دیگر کابین نیز در این حادثه دچار جراحت شد.

این هواپیما که متعلق به شرکت هواپیمایی سی چوان چین بود از فرودگاه شهر چونگ کینگ به مقصد لهاسا، پایتخت تبت پرواز می کرد. تنها 30 دقیقه از پرواز این هواپیما می گذشت که این حادثه رخ داد.

 خلبان لیئو در خصوص این اتفاق گفت : "  هیچ علائم هشدار دهنده ای را نمی دیدم. یک صدای انفجار  از بالای هواپیما شنیدم و  سپس صدای بلندی در داخل هواپیما پیچید. همه چیز در کابین خلبان شناور شده بود. من صدای رادیو را نمی شنیدم و هواپیما به شدت شروع به لرزش کرد. کابین خلبان ناگهان با افت فشار و دما همراه شد و وقتی به سمت راست نگاه کردم قسمتی از شیشه کابین جدا شد."

بنا به گفته لیئو کمک خلبان او به علت بستن کمربند ایمنی موفق شد بر اوضاع مسلط شود و آنها توانستند این هواپیما را با 119 مسافر سالم بر زمین بنشانند. هیچ یک از مسافران هواپیما در این حادثه دچار جراحت یا آسیب نشدند اما کمک خلبان دچار خراشیدگی و همچنین رگ به رگ شدن  دست شد.

انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی در چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران ضمن ستودن خلبان او را  یک قهرمان نامیدند.

گفتنی است؛ تحقیقات در خصوص علت دقیق این حادثه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

اقدام جنون‌آمیز راننده در وسط چهار راه +فیلم

انتهای پیام/

خلبانی که لقب قهرمان گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات دلهره آوری که مسافران در یک هواپیمای چینی تجربه کردند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..