تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقایقی عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می‌کند +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چندین هزار سالی که از عمر کره زمین می‌گذرد اتفاقات عجیبی برایش رخ داده است، که امروزه دانشمندان برخی از آنها را کشف کرده‌اند.  در ادامه برخی از حقایق عجیب کره زمین که شما را شگفت زده می‌کند، می‌خوانید:

رنگ بنفش کره زمین در گذشته

حقایق عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می کند

تعدادی از دانشمندان آمریکایی اعتقاد دارند که زمین در گذشته به رنگ بنفش بوده است؛ آنها بر این باورند که میکروبها در گذشته از برخی مولکولها برای تبدیل نور خورشید به جای کلروفیل استفاده می‌کردند که نتیجه آن رنگ بنفش بوده است.

زمین سرشار از طلاست

حقایق عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می کند

منابع و ذخایر طلای کره زمین به قدری است که می‌توان سرتاسر زمین را با لایه طلایی به زخامت 49سانتیمتر پوشش داد.

امکان داشتن ماه دوم

حقایق عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می کند

تعدای از دانشمندان اعتقاد دارند که زمین قمر دیگری جز ماه دارد؛ چرا که یک شیء کهکشانی دیگری نیز به دور زمین می‌گردد. البته جاذبه زمین گاهی باعث جذب سیاره‌های کوچک دیگری می‌شوند که مدتی به دور زمین می‌چرخند و در آخر از محدوده زمین خارج می‌شوند.

تفاوت نیروی جاذبه زمین در مناطق مختلف

حقایق عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می کند

بر اساس یک نظریه معروف که زمین گرد نیست و دارای ناهمواری بسیاری است گفته می‌شود وجود این پستی و بلندی‌ها باعث شده تا نیروهای جاذبه در مناطق مختلف زمین متفاوت باشند.

امکان وقوع یخ بندان در سال 2019

حقایق عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می کند

در قرن 15 با خالی و نرم دیده شدن سطح خورشید عصر یخبندان صغیر رخ داد که باعث تغییرات شگرفی در شرایط جوی زمین شد به طوری که یک سوم جمعیت کشورهایی مثل ایسلند و فنلاند جان خود را از دست دادند.  امروزه دانشمندان اعتقاد دارند که ستاره خورشید دوباره مثل گذشته در حال تغییر می‌باشد و سطح آن صاف،  نرم و خالی شده است. این اتفاق ممکن اسن زمین را وارد فاز سرد دیگری کرده و عصر یخبندان کوچک دیگری را در کره زمین رقم بزند. گمانه زنی ها از این قرار است که این اتفاق در سال 2019 میلادی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

نکات عجیب کره زمین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقایقی عجیب از کره زمین که شما را شگفت زده می‌کند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..