تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جنون‌آمیز راننده در وسط چهار راه +فیلم

اقدام جنون آمیز یک راننده در وسط چهار راه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جنون‌آمیز یک راننده را در یکی از چهارراه‌های شهر "چنگدو"  چین به تصویر می‌کشد. این راننده که قصد فرار از دست پلیس راهنمایی را داشت ناگهان وارد جمعیت عابران پیاده شد و تعدادی را نقش بر زمین کرد.

راننده جانی که در میان خودروهای دیگر گرفتار شده بود و راه فراری نداشت توسط عابران پیاده خشمگین از ماشین بیرون کشیده شد. عابران پیاده پس از بیرون کشیدن راننده از داخل ماشین با مشت و لگد به جان او افتادند. راننده که هویتش " یائو" اعلام شده مردی 65 ساله و اهل منطقه "سواینینگ" استان سی چوان چین است. هنوز علت رانندگی جنون‌آمیز او مشخص نشده است.

گفتنی است؛ در این حادثه 3 نفر از عابران دچار جراحت شدند اما خطر جدی آنها را تهدید نمی کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

صحنه عجیبی که مرد جوان را از خانه‌اش فراری داد! +فیلم

انتهای پیام/

اقدام جنون‌آمیز راننده در سر چهارراه خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جنون‌آمیز راننده در وسط چهار راه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..