تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام وحشیانه نژادپرست آلمانی علیه مهاجر سوری! +فیلم

اقدام وحشیانه نژادپرست آلمانی علیه مهاجر سوری!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهاجر سوری 29 ساله‌ای در آلمان، هنگامیکه اعضای خانواده‌اش از سگهای شهروند آلمانی دچار وحشت شدند از او خواست تا کنترلشان کند.

مرد سوری به محض مطرح کردن این درخواست با توهین‌های شهروند آلمانی 23 ساله مواجه شد و پس از آن سگ‌های درنده با دستور صاحبشان به سمت او حمله ور شدند.

مهاجر سوری بر اثر جراحت‌ بسیار به بیمارستان و سگها برای جلوگیری از آسیب به دیگران به جای امنی منتقل شدند. تنها اقدام پلیس در ارتباط  با این موضوع، بازجویی از فرد خاطی و رها کردن وی بود.

در ادامه لحظاتی از حمله سگ‌ها به مهاجر سوری را می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

عمل نژادپرستانه پرتاب دانشجویان سیاه پوست از بالای استیج! + فیلم

انتهای پیام/

عمل وحشیانه مرد آلمانی علیه مهاجر سوری! +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام وحشیانه نژادپرست آلمانی علیه مهاجر سوری! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..