تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات با حضور در روابط عمومی این وزارتخانه، از تلاش های کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

وی در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی در سطح وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه انجام شده است، افزود: روابط عمومی زبان گویا و بلیغ این اقدامات و فعالیت ها است.

راسخ تصریح کرد: بسیاری از اقدامات و موضوعات اگر به درستی مستند سازی و اطلاع رسانی نشود، شاید آن اثرگذاری را در جامعه نداشته باشد و اطلاع رسانی مناسب وظیفه مهمی است که روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شایستگی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه در بسیاری از امور نقش ایفا می کند، افزود: به همین علت باید در این حوزه نگاه حرفه ای وجود داشته باشد و در غیر این صورت امکان موفقیت نداریم و این نگاه حرفه ای در روابط عمومی وجود داشته است.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه موضوع اقتصاد دیجیتال و اشتغالزایی از اولویت های این وزارتخانه است، به کارکنان روابط عمومی توصیه کرد: در حوزه اقتصاد دیجیتال برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود تا بتوانیم گام های مثبت و موثری در این حوزه برداریم.

راسخ در بخش دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: در این حوزه طوری برنامه ریزی شده است که نیروی انسانی دغدغه ای نداشته باشد و بتواند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهد.

در پایان این مراسم با اهدا گل از کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات تقدیر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..