تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرف‌های تأثر برانگیز یک استقلالی در پی درگذشت جی لوید ساموئل

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته از  ساعت ۲۰:۴۵  در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این دیدار با برتری۳ بر یک آبی پوشان به پایان رسید و  تیم استقلال با این برد شیرین به جمع هشت تیم برتر آسیا پیوست.


اما دقایقی بعد خبری تاسف بار برای دوست داران تیم استقلال توسط یکی از رسانه‌های خبری  انگلستان مبنی بر درگذشت جی لوید ساموئل که از بازیکنان اسبق تیم استقلال بود منتشر شد. بر اساس این خبر این بازیکن 37 ساله صبح  روز گذشته  پس از اینکه فرزندش را به مدرسه برد، تصادف کرد و از دنیا رفت.

این خبر تاسف‌بار  واکنش‌های بسیاری  را  در پی داشت . در همین زمینه یکی از هواداران پستی متاثرکننده در صفحه اینستاگرام خود منتشر  کرد.

این هوادار نوشت: " بردیم و به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردیم اما مرگ ناگهانی ساموئل دل های آبی را غصه دار کرده ۵ سال پیش در چنین روزهایی ساموئل با گلزنی برابر الشباب امارات راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هموار کرد. یادش زنده "


جی لوید ساموئل مدافع پیشین تیم های استون ویلا و بولتون انگلیس و همچنین  تیم ملی انگلیس بود. او در دوران سرمربیگری  پرویز مظلومی به تیم  استقلال تهران  پیوست و در آغاز لیگ چهاردهم در جمع آبی‌پوشان حضور داشت و پس از آن  به تیم فوتبال پیکان پیوست و در پایان لیگ چهاردهم از فوتبال ایران رفت.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرف‌های تأثر برانگیز یک استقلالی در پی درگذشت جی لوید ساموئل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..