تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی آنر 10 معرفی شد؛ دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، پردازنده کرین 970 و قیمت ۵۴۰ دلاری

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، هواوی آنر ۱۰ با پردازنده کرین ۹۷۰، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسما معرفی شد.

پس از عرضه گوشی آنر ۹ با مشخصات خوب، حالا نسل بعدی این گوشی از راه رسیده است. در ادامه مشخصات فنی آنر ۱۰ را به‌صورت کامل مرور می‌کنیم:

ابعاد: ۱۴۹.۶ در ۷۱.۲ در ۷.۷ میلی‌متروزن: ۱۵۳ گرمبدنه پشتی از جنس شیشه و فریم دور دستگاه از جنس آلومینیومدارای دو سیم کارت همزمان فعال / سیم کارت نانونمایشگر: ۵.۸۴ اینچی از جنس IPS دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ ، نسبت تصویر ۱۹:۹. در این تلفن از پوشش گوریلا گلس استفاده شده است اما نسخه‌ی آن مشخص نیستسیستم عامل: اندروید ۸.۱ اوریو - رابط کاربری EMUI ۸.۱پردازنده: پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۹۷۰ (۴ هسته از نوع کورتکس A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته از نوع کورتکس A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز) - پردازشگر گرافیکی مالی G72 MP12حافظه: ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه / ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظهدوربین اصلی: دوربین دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و امکان فوکوس خودکار فازیدوربین سلفی: دوربین ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0دارای جک ۳.۵ میلیمتری هدفونبلوتوث نسخه ۴.۲درگاه USB Type Cسنسور اثر انگشتباتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت

honor 10

 هواوی آنر ۱۰ (Huawei Honor 10) ضخامتی ۷.۷ میلی‌متری دارد و از بریدگی بالای نمایشگر برخوردار است. شاید این سبک طراحی مطابق سلیقه‌ی بسیاری از کاربران نباشد؛ اما از آنجا که این روزها این قابلیت به‌نوعی باب شده است، ممکن است استفاده نکردن از آن به فروش آنر ۱۰ لطمه بزند.

honor 10

نمایشگر این دستگاه دارای نسبت تصویر عجیب و تقریبا غیر استاندارد  ۱۹:۹ است. در ساخت این گوشی از شیشه ۲.۵ بعدی استفاده شده است. متأسفانه Honor 10 از درگاه حافظه جانبی Micro SD پشتیبانی نمی‌کند.

honor 10

بسیاری از مشخصات و شکل ظاهری آنر ۱۰ شبیه پرچم‌دار جدید هواوی یعنی پی ۲۰ پرو است. سنسور اثر انگشت آنر ۱۰ به‌ جای پنل پشتی، در پنل جلویی تعبیه شده است. خوشبختانه این گوشی از جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند و از هوش مصنوعی ویژه هواوی بهره می‌برد.

honor 10

هواوی آنر 10 در چهار رنگ وارد بازار خواهد شد؛ آبی فانتوم (Phantom Blue)، سبز فانتوم (Phantom Green)، مشکی تیره (Midnight Black) و خاکستری یخچالی (Glacier Grey). قیمت این دستگاه برای نسخه ۶۴ گیگابایتی حدود ۴۴۹ یورو (۵۴۰ دلار) و برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۳۹۹ یورو تخمین زده شده است.

نسخه ویژه‌ای از این گوشی در تاریخ ۳۰ فروردین معرفی شدو حالا از نسخه‌ی جهانی این دستگاه رونمایی شده است.

نظر شما در مورد هواوی آنر ۱۰ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی آنر 10 معرفی شد؛ دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، پردازنده کرین 970 و قیمت ۵۴۰ دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..