تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آمریکا به احتمال لغو دیدار ترامپ و «اون»

برترین ها: در حالی که کره شمالی نسبت به پیامدهای رزمایش هوایی مشترک آمریکا و کره جنوبی بر نشست آتی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون هشدار داده است، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: برنامه ریزی برای این نشست در ماه آینده در سنگاپور همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی، «کی سی ان ای» اعلام کرد، در اعتراض به رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره شمالی، برنامه دیدار در سطح عالی با کره جنوبی را لغو کرده است.

واکنش آمریکا به احتمال لغو دیدار ترامپ و «اون»

این خبرگزاری ضمن «تحریک آمیز» خواندن رزمایش مشترک آمریکا و کره شمالی، تاثیر آن در بر برگزاری نشست دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه آینده در سنگاپور هشدار داده است.

این در حالی است که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما همچنان به برنامه ریزی برای نشست بین سران آمریکا و کره شمالی «ادامه می‌دهیم.»

هدر نائورت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما تاکنون هیچ پیامی از دولت (کره شمالی)یا دولت کره جنوبی مبنی بر این که به برنامه ریزی برای دیدار بین رئیس جمهور ترامپ و کیم جونگ اون در ماه آینده ادامه ندهیم، دریافت نکرده ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین «تحریک آمیز» بودن مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی را رد کرده است.

در واکنش به هشدار کره شمالی، یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، نیز گفته است، این مانور مشترک آمریکا و کره جنوبی طبق برنامه سالانه انجام می شود و امری غیر عادی نیست.

سرهنگ راب منینگ تصریح کرده است، رزمایش مشترک به منظور تقویت توانایی های دفاعی آمریکا و کره جنوبی طراحی شده است.

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون قرار است ۱۲ ژوئن، ۲۲ خرداد ماه، در سنگاپور دیدار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آمریکا به احتمال لغو دیدار ترامپ و «اون»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..