تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مثبت شدن بتا، جنینم سقط شده؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: 26 سالمه. سیکلم 28 روزه است. 17 آبان پریود شدم. ماه بعد 16 آبان بتام 39.55 شد و گفتن مثبته. اما دو روز بعد پریود شدم و خیلی سنگین بود با دفع لخته. روز هفتم پریودیم سونو کردم. ضخامت 2 میل با فولیکول 9میل داشتم. نرماله؟ من کی دوباره اقدام کنم؟ بجز مصرف فولیک اسید چه کارهایی انجام بدم؟

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

دوست عزیز فعلا باید تکلیف این بارداری مشخص شود و دوباره تست بدهید تا ببینیم که بتا صفر شده یا نه و سپس سه ماه بعد با اجازه پزشک تان اقدام کنید و حتما از قبل به پزشکی که تحت نظرشان هستید بگویید که یک سقط زودهنگام داشته اید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مثبت شدن بتا، جنینم سقط شده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..