تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدد تست بتا، باید چند باشد؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من این ماه اقدام به بارداری کردم و با توجه به اینکه همیشه درد تخمک گذاری دارم، تاریخ دقیقش رو می دونم. 1 آذر اولین روز پریودم بوده و 17 آذر تخمک گذاری. 9 روز بعد از تخمک گذاری آزمایش بتا دادم 0.2 بود. آیا ممکنه من باردار باشم؟

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان:
تشخیص بارداری از روی عدد بتا بستگی به رنج آزمایشگاهی دارد که در آن آزمایش داده اید و این که از چه روشی استفاده می کنند. اما به طور کلی اگر عدد بتا زیر ۱۰ باشد، بارداری منتفی است، اگر بین ۱۰ تا ۵۰ باشد، فرد مشکوک به بارداری است. اما اگر بالای ۵۰ باشد، بارداری مثبت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدد تست بتا، باید چند باشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..