تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد جوان به همراه برادرش، خانواده همسر خود را به رگبار بست

یک‌سال اختلاف زوج جوان پایان وحشتناکی داشت. مرد جوان که می‌خواست هرطور شده همسرش را به خانه برگرداند و با او زندگی مشترکشان را ادامه دهد، این‌بار با کلاشینکف به سراغ همسرش رفت. اسلحه به دست شد و به همراه برادرش همه خانواده همسرش را به رگبار بست. شلیک کرد و آدم کشت. در این تیراندازی‌های مرگبار، مادرزنش به قتل رسید و نوه خانواده، پدرزن و دونفر دیگر از اعضای خانواده نیز مجروح شدند. در این میان یکی از همسایگان هم با گلوله‌های داماد عصبانی جان باخت و کشته شد. مرد جنایتکار به همراه برادرش هردو پس از این حمام خون، از محل متواری شدند و پلیس کرمانشاه تجسس‌های تخصصی خود را برای دستگیری این دونفر آغاز کرده است.


ساعت ١٠ شب دوشنبه ٢٤ اردیبهشت‌ماه بود که این حادثه در بلوار طاق‌بستان کرمانشاه رخ داد. صدای شلیک گلوله وقتی از داخل یکی از کوچه‌ها شنیده شد، همسایه‌ها وحشت‌زده از خانه خارج شدند و دو مرد جوانی را دیدند که با فریاد درحال درگیری با اهالی یک خانه بودند. یکی از آن‌ها اسلحه‌ای به دست داشت که به سمت این خانواده تیراندازی می‌کرد. هیچ‌کس نمی‌توانست آن‌ها را آرام کند. گلوله‌ها به سمت پدر خانواده، مادر و حتی کودک خانواده اصابت می‌کرد و آن‌ها غرق در خون روی زمین می‌افتادند. تا این‌که یکی از همسایه‌ها با دیدن چنین صحنه وحشتناکی، برای این‌که مانع این قتل‌عام شود، وارد این درگیری شد تا میانجیگری کند، اما این میانجیگری به قیمت جانش تمام شد. این مرد نیز بر اثر تیراندازی روی زمین افتاد و جان خود را از دست داد. دو مرد عصبانی پس از این تیراندازی‌های مرگبار دو خودروی زانتیا و پی‌کی خود را در محل حادثه جا گذاشتند و با پای پیاده گریختند. بلافاصله پس از این موضوع ماموران پلیس راهی محل شدند و بررسی‌های خود را در این‌باره آغاز کردند. مجروحان که ٥ نفر بودند، به بیمارستان منتقل شدند. مرد همسایه نیز در همان محل حادثه جان باخت. درحالی که تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شده بود، از بیمارستان خبر رسید که زن ٥٧ ساله به خاطر شدت جراحات با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داده است.


در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که داماد خانواده پس از اختلاف با همسرش به همراه برادر خود، راهی خانه پدرزنش شده و آن‌ها را به گلوله بسته است.


یکی از همسایه‌های این خانواده درباره جزییات زندگی این زوج به «شهروند» گفت: «این زوج جوان یک‌سالی بود که با هم اختلاف داشتند. زن جوان نمی‌خواست به خانه خودش برگردد و قصد جدایی داشت، اما هربار شوهرش می‌آمد و از او عذرخواهی می‌کرد. در این مدت یک‌سال این زوج مرتب با هم درگیر می‌شدند، زن جوان به خانه پدرش می‌آمد و بعد از آن شوهرش با عذرخواهی او را سر خانه و زندگی‌اش برمی‌گرداند. تا این‌که چند روز پیش از حادثه زن جوان دوباره به خانه پدرش آمد و این‌بار حاضر نشد سر خانه و زندگی خودش برود. او طلاق می‌خواست و به اصرار‌های شوهرش توجهی نکرد. برای همین روز حادثه نیز، داماد خانواده به همراه برادرش راهی خانه پدرزنش شده و آن‌ها را به گلوله بستند. در این حادثه مادرزن عامل‌جنایت و یکی از همسایه‌ها که قصد میانجیگری داشت، به قتل رسیدند. پدرزن و نوه خانواده به همراه دونفر دیگر نیز بشدت مجروح شدند و درحال حاضر در بیمارستان بستری هستند. ما از ترس جانمان نتوانستیم از خانه بیرون بیاییم. پشت پنجره خانه شاهد این اتفاق‌ها بودیم. با پلیس تماس گرفتیم، اما کار از کار گذشته بود.»


سرهنگ «محمدرضا آمویی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز جزییات بیشتری از این حادثه تشریح کرد و در این رابطه گفت: «حدود ساعت ٢٢ دوشنبه‌شب گذشته یک فقره تیراندازی در بلوار طاق‌بستان به پلیس گزارش شد. پس از حضور ماموران مشخص شد داماد خانواده به همراه برادرش به در منزل پدر همسر خود مراجعه کرده و به وسیله اسلحه کلاشنیکوفی که به همراه داشته، اقدام به تیراندازی می‌کند. پس از بالاگرفتن درگیری، همسایه پدر همسر قاتل به قصد میانجیگری وارد عمل می‌شود که با اصابت گلوله در همان محل تیراندازی جان خود را از دست می‌دهد. در این تیراندازی همچنین ٥ نفر از اعضای خانواده همسر فرد مهاجم زخمی می‌شوند که یکی از آن‌ها که زنی ٥٧ ساله بوده و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در بیمارستان فوت می‌کند. پس از تیراندازی و قبل از حضور ماموران، افراد ضارب موفق به فرار می‌شوند که تلاش و جست‌وجو برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد. همچنین از محل تیراندازی ٨ عدد پوکه گلوله سلاح کلاشنیکوف کشف و دو دستگاه خودروی زانتیا و پی‌کی متعلق به خانواده عاملان تیراندازی نیز توقیف شد. از خانه ضاربان هم یک قبضه اسلحه «ام یک» و یک قبضه اسلحه پران کشف شد.»

این نخستین حادثه نیست

این درحالی است که دی‌ماه سال گذشته نیز، مردی به خاطر بخشیده‌شدن قاتل برادرش، مادر و سه دخترش را در کرمانشاه به گلوله بست و آن‌ها را به قتل رساند. این مرد که عموی سه دختر بود، وقتی متوجه شد آن‌ها قاتل پدرشان را بخشیده‌اند، درست در مزار برادرش، هر چهارنفر را کشت. این مرد هم با اسلحه خانواده برادرش را تنها به جرم بخشش، به رگبار بست و متواری شد. مدارک پرونده نشان می‌داد همسر زن میانسال و پدر این دختران به دست دامادش به قتل رسیده بود، اما دختران مقتول با وجود نارضایتی خانواده پدری خود، از خون پدرشان گذشته و قاتل را بخشیده بودند. پس از این اتفاق عموی خانواده برای انتقام خون برادرش با همدستی دونفر از برادرزاده‌های خود نقشه قتل این چهار زن را اجرا کرده بود. ٥ روز پیش بود که درنهایت پلیس توانست این مرد جنایتکار را دستگیر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد جوان به همراه برادرش، خانواده همسر خود را به رگبار بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..