تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در تحولات اخیر غزه اعتبارش را از دست داد

صراط:

سازمان ديده بان حقوق بشر روز سه شنبه در بيانيه اي اعلام کرد آمريکا به علت مانع تراشي در مسير تشکيل کميته تحقيق درباره حوادث غزه، اعتبارش را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري آناتولي ترکيه؛ ديده بان حقوق بشر افزود آمريکا به ويژه پس از مانع تراشي در مسير تلاش شوراي امنيت سازمان ملل براي تشکيل کميته تحقيق بين المللي درباره عمليات کشتاري که نظاميان اسرائيلي در حق تظاهرکنندگان فلسطيني در نوار غزه مرتکب شدند اعتبارش را از دست داد.

نماينده ديده بان حقوق بشر در سازمان ملل گفت «آمريکا از صدور بيانيه شوراي امنيت به منظور اجراي تحقيق بين المللي درباره کشته شدن ده ها فلسطيني به دست نظاميان اسرائيلي نزديک ديوار حايل امنيتي در مناطق مرزي در شرق غزه جلوگيري کرد.»

نماينده ديده بان حقوق بشر در سازمان ملل افزود آمريکا از اين که شوراي امنيتي بيانيه صادر کند و برگزاري تحقيق مستقل و شفاف درباره جنايات اسرائيل خواستار شود؛ ممانعت کرد. اين اقدام آمريکا عادي و تکراري و پيام آن اين است که اقدام نيروهاي امنيتي اسرائيل در کشتار فلسطينيان هيچ پيامدي براي آنها نخواهد داشت.

ديده بان حقوق بشر در اين بيانيه تاکيد کرد سکوت شوراي امنيت باعث تحريک و ترغيب طرف اسرائيلي به تکرار اقدامات خونين و خشونت آميز در آينده در غزه خواهد شد و اعتبار آمريکا را به علت اتخاذ سياست هاي يک بام و دو هوا، بيش از پيش مخدوش خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در تحولات اخیر غزه اعتبارش را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..