تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه‌گرایی می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه‌گرایی می‌شود که باید در استان تقویت شوند.

نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه‌گرایی می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری اظهار کرد: در روند تغییر مدیران نگاه و روش تغییر سریع و اتوبوسی وجود ندارد و به مدیران برای ارائه ظرفیت‌ها فرصت داده می‌شود، چراکه مدیران سرمایه استان هستند.
وی افزود: امید است با همت همگانی در راستای توسعه استان گام برداشته و برای هم افزایی و توسعه استان تلاش کنیم .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اضافه کرد: پرداختن به حواشی سرعت رشد استان را می‌گیرد و کمک به توسعه استان با همفکری، همدلی و هم‌افزایی ضروری است.
نظری با اشاره به بحران‌ها و نحوه کنترل، عنوان کرد: در زمین لرزه اخیر نقش رسانه‌ها در بی اثر کردن شایعات محسوس بود و این مهم شایسته تقدیر است .
وی خواستار افزایش آرامش در جامعه با هدفگذاری مناسب و
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اهمیت مقابله با طایفه گرایی‌ها، تاکید کرد: طایفه گرایی از جمله آسیب‌های جدی استان است و بخش منفی آن در استان ما برجسته است و از سیاست‌های استاندار نیز مقابله با طایفه گرایی‌ها بوده است و ادامه خواهد داشت .
نظری بیان کرد: تقویت و توسعه احزاب لازم است و کاهش طایفه گرایی از نتایج تقویت و رشد احزاب است نبود، ضمن اینکه احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه‌گرایی می‌شود که باید در استان تقویت شوند البته دولت تلاش دارد که احزاب و تشکل‌ها رشد کنند.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: تحقق مقابله با آسیب‌های اجتماعی همکاری همه حوزه‌ها و نخبگان را طلب می‌کند و باید از ظرفیت همایش‌ها و برنامه‌ها نیز استفاده شود . با هدف پوشش مناطق حاشیه نشین، یک میلیارد تومان به سازمان فنی و حرفه ای استان برای آموزش و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار حاشیه شهرهای استان تخصیص داده شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد زنان نیز اقدامات مناسبی در دست اقدام است . دستگاه‌های استانی نیز در حوزه آسیب‌های اجتماعی با محوریت ۱۳ دستگاه فعال شده‌اند.
نظری با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج از استفاده از توان تمام استان‌ها برای جستجوی پیکرها با مدیریت هلال احمر خبر داد و ادامه داد: تمام ظرفیت‌ها برای انجام مطلوب عملیات به کار گرفته می‌شود اما از طولانی شدن جستجوها نگران هستیم .
وی در بخش دیگری از بیانات خویش با اشاره به رصد تخلفات انتخاباتی، افزود: کسی حق تبلیغات زودهنگام برای انتخابات مجلس ندارد و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف قانونی است که دستگاه‌های نظارتی به شکل خصوصی و کتبی تذکرات لازم را می‌دهند و در تایید صلاحیت داوطلبان مؤثر خواهد بود . سوق دادن استان پیش از زمان مقرر به سمت فضای انتخاباتی به توسعه استان ضربه می‌زند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود احزاب قوی باعث گرایش مردم به سمت طایفه‌گرایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..