تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 900مسجد در سمنان غبارروبی شد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان شب گذشته 25 اردیبهشت در حاشیه آئین غبارروبی مسجد قرآن شاهرود ، با اشاره به برگزاری مراسم معنوی غبارروبی مساجد در ۹۴۵ مسجد استان سمنان، اظهار کرد: آئین غبارروبی در ۱۱۹ مسجد سمنان، ۳۱۰ مسجد شاهرود، ۲۲۹ مسجد دامغان، ۹۹ مسجد بسطام، ۱۰۶مسجد گرمسار و ۸۲ مسجد مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان مانند سنوات گذشته مراسم غبارروبی مساجد باهدف مهیا ساختن مسجد برای حضور مردم و روزه‌داران در این اماکن مذهبی و معنوی برگزار و مورد استقبال آحاد مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تکریم مساجد، مهیا ساختن آن برای حضور روزه‌داران و همچنین محور قرار دادن مردم در امورات معنوی را سه اولویت نخست در سطح استان خواند و گفت: تأکید تبلیغات اسلامی بر برگزاری مردمی آئین های ملی و مذهبی در سطح استان است.

شکری در پاسخ به سؤالی با موضوع اعزامی مبلغان در ماه رمضان نیز، اذعان کرد: یک هزار و ۱۲۷ مبلغ مرد و زن شامل مبلغان بومی و غیربومی در ایام ماه رمضان در سطح هشت شهرستان استان به تبلیغ امور دینی و معنوی می‌پردازند.

به گفته وی؛ ۷۷۹ مبلغ بومی شامل ۴۹۹ مبلغ مرد و ۲۸۰ مبلغ زن در کنار ۳۳۸ مبلغ غیربومی شامل ۱۲۰ مبلغ مرد و ۵۸ مبلغ زن در کنار ۸۰ روحانی مستقر، ۳۵روحانی طرح هجرت و ۴۵خطیب شامل ائمه جمعه و جماعات یک هزار و ۱۲۷ مبلغی را شکل می‌دهند که قرار است در ماه رمضان پیش رو مجریان برنامه‌های تبلیغی استان باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مبلغان غیربومی از دفاتر قم و مشهد مقدس به سراسر استان اعزام می‌شوند تا برنامه‌های تبلیغی را اجرا کنند. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 900مسجد در سمنان غبارروبی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..