تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست خبری آیت‌الله توکل با اصحاب رسانه مازندران

ساعت: 08:44 منتشر شده در مورخ: 1397/02/26 شناسه خبر: 1363299

میزگرد آسیب‌های اجتماعی از جمله عفاف و حجاب و موضوعات روز جامعه برجام و بدعهدی آمریکا عصر امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت باحضور آیت‌الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، میزگرد آسیب‌های اجتماعی از جمله عفاف و حجاب و موضوعات روز جامعه برجام و بدعهدی آمریکا شب گذشته باحضور آیت‌الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

 این نشست که به میزبانی خبرگزاری فارس انجام شد با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، ایکنا، فارس، موج، رسا و سایت بلاغ همراه بود.
 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست خبری آیت‌الله توکل با اصحاب رسانه مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..