تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر بدهید | ارزیابی‌تان از پیروزی جریان مقتدی صدر در انتخابات عراق چیست؟

شما نظر بدهید | ارزیابی‌تان از پیروزی جریان مقتدی صدر در انتخابات عراق چیست؟

بین الملل > خاورمیانه - کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد، لیست "سائرون" به ریاست مقتدی صدر همچنان پیشتاز انتخابات پارلمانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد، بعد از شمارش ۹۱ درصد آرا در ۱۶ استان از مجموع ۱۸ استان عراق لیست "سائرون" به ریاست مقتدی صدر پیشتاز انتخابات پارلمانی است. دو لیست "الفتح" و "سائرون" به طور غافلگیرکننده‌ای در مقابل ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی که پیش از این براساس نتایج غیررسمی پیشتاز بود آرای اکثر استان‌های عراق را به دست آوردند.

اما ائتلاف الفتح که شامل گروه‌های حشد شعبی می‌شود که نقش تعیین کننده در حمایت از نیروهای عراقی در نابودی داعش داشتند، در چهار استان اول و در هشت استان دوم است.

ارزیابی شما از پیشتازی لیست صدر چیست؟ چرا به یکباره مقتدی صدر شگفتی ساز انتخابات شد؟ دولت آیندۀ عراق را چگونه پیش بینی می کنید؟

شما مخاطبان محترم می توانید نظرات خود را به صورت کامنت کوتاه در انتهای این خبر درج کنید.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر بدهید | ارزیابی‌تان از پیروزی جریان مقتدی صدر در انتخابات عراق چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..