تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هت‌تریک مامه علیه هت‌تریک ژنرال (عکس)

به گزارش شما نیوز ،دقایقی پیش بازی حساس دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید و شاگردان شفر با برتری قاطع 3 بر 1 مقابل حریف اصفهانی راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.


3 گل استقلال در این بازی را مامه تیام به ثمر رساند تا با ثبت 7 گل در رده دوم جدول گلزنان آسیایی قرار بگیرد.


اما نکته جالب توجه این است که در دو مصاف قبلی ذوب‌آهن و استقلال که با هدایت وینفرد شفر و امیر قلعه‌نویی همراه بود ، سرمربی سابق آبی‌ها برنده زمین مسابقه را ترک کرد و در این بازی به دنبال سومین برد پیاپی خود بود که مغلوب هنرنمایی مهاجم سنگالی استقلال شد.


قلعه‌نویی اولین جدال را در هفته بیست و دوم لیگ برتر با شفر انجام داد و توانست با گل دقایق پایانی محمدرضا حسینی آن نبرد حساس را به سود خود پایان ببرد.


دومین مصاف این دو تیم هم هفته گذشته و در بازی رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان رقم خورد که باز هم شاگردان قلعه‌نویی با گل دقایق پایانی ولیسیانی برنده این بازی شدند.


اما ژنرال سابق استقلالی‌ها در بازی امشب مغلوب تکنیک و قدرت مهاجم آفریقایی استقلال شد تا علاوه بر عدم دستیابی به سومین برد پیاپی خود، حذف تلخی از آسیا داشته باشد.


عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هت‌تریک مامه علیه هت‌تریک ژنرال (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..