تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین فضا برای گلدان‌های سبز

بهترین فضا برای گلدان‌های سبز

ورودي و راهرو

فضاي ورودي هر خانه‌ای معمولاً بايد دعوت‌کننده باشد و از همان ابتدا احساس خوبي را در شخصي كه وارد منزل می‌شود ايجاد كند؛ به همين دليل بهتر است با توجه و در نظر گرفتن به فضايتان براي اين قسمت، گياهي را انتخاب كنيد که ‌برگ‌هایش پر و اندازه آن نيز متوسط باشد. براي قرارگیری گلدان می‌توانید از فضاي روي جاکفشی و كنسول استفاده كنيد.

بهترین فضا برای گلدان‌های سبز

نشيمن

خيلي از افراد، ميز جلوي مبل را براي قرار دادن گياه موردنظرشان در فضاي نشيمن انتخاب می‌کنند؛ اما انتخاب ميز براي قرارگیری گلدان گزينه چندان مناسبي نيست؛ زيرا كه ممكن است بسته به اندازه ميز جلوي مبل‌هایتان فضاي زيادي را اشغال كند و هم‌چنين به دليل وجود تلویزیون در فضاي نشيمن، گياه روي ميز شايد مانع ديدن تلويزيون شود؛ اما در عوض می‌توانید فضاهاي گوشه را در نشيمنتان براي قرار دادن گلدان در نظر بگيريد و گياه موردنظرتان هم می‌تواند گياهي با برگ‌های بلند باشد؛ زيرا می‌توانید گلدان‌ها را بر روي زمين قرار دهيد.

اتاق‌خواب

اتاق‌خواب مكاني است كه بايد در آن آرامش وجود داشته باشد. اين فضا بايد هم ازلحاظ فضاي فيزيكي و چيدمان و هم ازنظر بصري، آرامشمان را تأمین كند؛ به همين خاطر می‌توانیم براي زيبايي بيشتر فضايمان از قرار دادن گلدان‌های سبز كمك بگيريم؛ زيرا با آوردن بخشي از طبيعت به داخل فضاي خانه‌مان طراوت هم به فضا آورده می‌شود. براي انتخاب نوع گياه اتاق‌خوابتان می‌توانید سري به باغ گل‌های شهر بزنيد و گلداني مناسب پيدا كنيد تا زيبايي اتاق‌خوابتان را دوچندان و آرامش بيشتري را تجربه نماييد. می‌توانید گلداني را با گياه كوچك برگزينيد.

بهترین فضا برای گلدان‌های سبز

آشپزخانه

آشپزخانه معمولاً جزء آن دسته از فضاهايي است كه نور يكي از اركان اصلي آن به شمار می‌آید؛ بنابراين وجود گلدان‌های سبز می‌تواند انتخابي خوب براي اين بخش از خانه‌مان باشد. جايي كه براي قرار دادن گلدان در آشپزخانه مناسب است می‌تواند بخشي از كانتر باشد و يا برای این‌کارمی‌توانید از گلدان‌های سقفي استفاده كنيد. هم‌چنين در بعضي از آشپزخانه‌ها روي قسمتي از ديوار كه طبقات نصب می‌شود، می‌توانید گلدان‌ها را در آنجا قرار دهيد و يا اگر پنجره‌ای در آشپزخانه هست كه سكوي كوچكي دارد را براي قرار دادن گلدان‌ها مدنظر داشته باشيد.

براي انتخاب نوع گياه در فضاي آشپزخانه‌تان می‌توانید از گياهان معطر و هم‌چنين گياهان آويز استفاده كنيد، البته اين نكته را فراموش نكنيد كه در نظر گرفتن فضاي قرارگیری گلدان، تعیین‌کننده نوع گياه است.

پذيرايي و غذاخوري

فضاي پذيرايي و غذاخوری منزلمان نقطه مهم خانه به‌حساب می‌آید، آن‌هم ازنظر اينكه در فرهنگ ايرانيان ما ارزش بالايي را براي مهمانانمان در نظر می‌گیریم؛ بنابراين مهم است كه هم زيبايي داشته باشد و هم راحتي.

براي انتخاب گلدان در اين قسمت از خانه‌مان بهتر است از گلدان‌هایی کم‌حجم‌تر و کوچک‌تر استفاده كنيم. علاوه بر این بايد به اين مسئله نيز اشاره كنيم كه بهتر است گلدان‌هایتان در فضاي نزديك به ميز غذاخوری نباشند؛ زيرا ممكن است مانع راحتي و سهولت استفاده در هنگام صرف غذا گردد، پس می‌توانیم از فضاي پذيرايي براي قرار دادن گلدان‌ها كمك بگيريم.

بهترین فضا برای گلدان‌های سبز

سرويس بهداشتي

شايد فكر كنيد وجود گلداني سبز در اين فضا چندان خوب نيست؛ اما واقعيت اين است كه ما براي زیباتر شدن تمامي فضاها در خانه‌مان توجه نشان می‌دهیم.

بسياري از افراد براي زیباتر كردن سرويس بهداشتي منزلشان از وسايل تزئيناتي كوچكي مانند شمع و گل‌های خشک‌شده و چنين چيزهايي استفاده می‌کنند. در كنار اين اكسسوري‌ها می‌توانید گلدان‌های سبز كوچكي را هم اضافه نماييد تا مكمل هم شوند و زيبايي فضايتان را بيشتر كنند. بهتر است اين را بدانيد كه گياهاني كه مقاومتشان بيشتر است و نياز كمتري به نور دارند مناسب‌ترند. معمولاً جاي قرارگیری اين نوع از گلدان‌ها جلوي آينه جلوي روشويي است و در مواردي كه در سرويس بهداشتي پنجره‌ای وجود داشته باشد از لبه پنجره هم می‌توانید كمك بگيريد.

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت  taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین فضا برای گلدان‌های سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..