تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام زیبای جوان فلسطینی در جریان تظاهرات ضد صهیونیستی +فیلم

قرآن خواندن قاری فلسطینی درمیان میدان نبرد با صهیونیست ها!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"محمود عبدالعال" نام قاری جوان فلسطینی است که در خلال تظاهرات روز گذشته هموطنانش علیه صهیونیست‌ها در پی انتقال سفارت آمریکا به قدس ، دست به اقدامی زیبا زد.

"عبدالعال" در کشاکش نبرد با سربازان رژیم صهیونیستی شروع به تلاوت آیات۱۳و ۱۴ سوره"حشر"  از قرآن کریم کرد و ویدئوی آن را در شبکه‌های اجتماعی عرب زبان به انتشار رساند.گفتنی است معنی آیاتی که محمود تلاوت می‌کند به شرح زیر است:

لَأَنتُمْ أَشَدُّ رَهْبَةً فِي صُدُورِهِم مِّنَ اللَّهِ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا يَفْقَهُونَ

ترس شما در دل آنها بیش از بیم خداست چراکه مردمی جاهل هستند

لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُّحَصَّنَةٍ أَوْ مِن وَرَاء جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّى ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا يَعْقِلُونَ

آنان هیچگاه با شما وارد جنگ نخواهند شد مگر در قریه‌هایی که برایشان مانند پناهگاه بوده و تو آنها را یکدل می‌پنداری در حالی که پشت دیوارها دلهایشان پراکنده است، زیرا  مردمی بی‌خرد هستند.

بیشتر بخوانید:

صحنه‌ای دردناک که پزشک فلسطینی را در بهت فرو برد +عکس

تلاش مادر فلسطینی برای نجات پسرش از محاصره صهیونیست‌ها +فیلم

انتهای پیام/

قرآن‌خوانی قاری فلسطینی در میدان نبرد با صهیونیست‌ها!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام زیبای جوان فلسطینی در جریان تظاهرات ضد صهیونیستی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..