تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داغ، پرهیجان و پرشور مثل شفر

ورزش سه: استقلال در دیداری حساس و نفس گیر موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد ذوب آهن عبور کرده و به مرحله بعد صعود کند. وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال که پیش از این دو بار مقابل قلعه نوعی طعم باخت را چشیده بود با انگیزه زیادی پا به این مسابقه گذاشته بود. او از همان دقیقه یک با حرکات پرشور و فریادهای خود سعی در تهییج بازیکنانش داشت.

شفر در طول بازی یک لحظه هم آرام و قرار نداشت و با هر اتفاقی که درون زمین می افتاد، عکس العمل نشان می داد. شدت حرکات شفر به حدی بود که چهره او کاملاً سرخ شده بود و هر آن احتمال هر اتفاقی برای سلامتی اش وجود داشت. جنب و جوش منحصر به فرد پیرمرد آلمانی طوری بود که کسی باورش نمی شد او با 68 سال سن تاب تحمل این همه فشار روانی و استرس را دارد.

شفر که نمی خواست در ورزشگاه آزادی فرصت طلایی صعود را از دست بدهد، به خوبی توانست تیمش را مقابل ذوب آهن هدایت کند و در نهایت به آن چیزی که می خواهد برسد. او با این برد انتقام دو باخت قبلی مقابل قلعه نوعی را گرفت و روند شکست ناپذیری استقلال در بازی های مرحله حذفی که در ورزشگاه آزادی برگزار شده اند را حفظ کرد.

داغ، پرهیجان و پرشور مثل شفر

داغ، پرهیجان و پرشور مثل شفر

عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داغ، پرهیجان و پرشور مثل شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..